Poly-ana kpss ile jandarma alımları oluyor kpss sınav sonucuza göre başvuru yapıyorsunuz sonrasında adaylar arasında bir sıralama yapılıyor işte 100 kişi alinacaksa mülakata 300 kişi çağrılıyor sonrasında bir fiziki (spor) birde sözlü bir mülakat oluyor hepsinden geçen birde sağlık kontrolüne giriyor sonrasında sanıyorum yanlış hatırlamıyorsam 6 aylık bir kurs dönemi başlıyor. Ama bunların hepsi çok çok zor onun yerine MSÜ den çıkıp subay olmak daha kolay onun içinde ayrı sınav oluyor ama onun için geç kaldık evli olmamak çocuklu olmamak ve 20 yaşını doldurmamis olmak gerekiyor. Birde her branşın ayrı ayrı şartları var alımları takip ederseniz daha iyi bilgi edinirsiniz