Gokce_s bu markayı kullanan anneler sizde de aynı sorun varmı? 2 numara kullanıyoruz ve çok fazl köpürüyor, ayrıca bunun bi zararı olurmu gaz yapar mı?
Deletedmom781 Gokce_s bebelsc tada var aynisi ben kopuklu kisma gelince vermiyorm biberondan goruyorumda
MuhammedAmine Gokce_s kaşıkla üzerinden alırım birde çalkalamayın kaşıkla karıştırın köpürmüyor gaz yapıyor evet
Ozlemm35 Evet bebelac 1 kullanıyorum aynı şekilde niye kopuruyor anlamadim...Demekki hepsinde aynı sanırım...Kasikla karıştırmak lazım ozaman.Çocuk resmen köpük akıtıyor ağzının kenarından