Slmlar bir kaç defadır dikkatimi çeken bişey var oğlum arada elini pipisini tutar sanki cisi varmış gibi veya kasır gibi yapiyo sorunca kaşınıyor diyo ama eşim baktı biseyi yok ddi belki enfeksiyon vardr bunun için hangi bölümden randewu almam gerek bı baktırmak istiyorum bizim goremedigimizi belki doktr görür birde sünnet oldu öncesinden soleyim simdiden