kızlar nedenini nasıl oldgnu anlatamicam şuan ama büyük korku yasadim allahtan eşim evdeydi yuttugu anı görmedim ama aninda fark ettim mudahale ettik eşim kusturdu hemen çıktı allahdan azıcık kustu.sorum şuki eger yutsaydı ne olurdu yani tamamen migdeye inseydi??muhtemelen bigazinda kaldı çunku öksuruyordu.tam anlamiyla yutsaydi ne olurdu doktora gidip çikarttmqmiz gerekiyordu yoksa kakadan mı çikardi?ne zarari olurdu?hiç bilgim yok paylaşirsaniz sevinirim tokanin resmini ekliyorum.bu lastik küçük tokalar oluyir ya onlardan
