Ya ben fırında kültür mantarı yaptım ortasında tereyağ üstüne kaşar falan koydum fırınladım az önce yemekte kızımın eline bir tane büyük mantar verdim yarısını yedi sayılır daha çok suyunu falan emdi ama sonra internette okuyunca mantarın zararlı olduğu söyleniyor sıkıntı olur mu ya bu saatte doktor da rahatsız etmeyin onun için başına gelen var mı ya da yediren