Nonames05 myucel1 kabızlık için sabah 1 çay kasıgı zeytinyağı verebilirsiniz sökülmezse gece yatarkende 1 çay kaşığı
Bebegim3535 myucel1 gündüzünü kullandık. Muhteşem bir gaz damlası. Her çeşit damlayı kullanmış biri olarak söylüyorum üzerine tanımam
myucel1 merveyslbs valla doktor gaz ve kakasi icin verdi 3 gunde bir 4 gunde bir yapiyor ama dis macunu kivaminda yani sivi degil surekli ikiniyor yapamadigi icin ondan verdi ama icinden siringa cikti yani cay kasiginami damlatsam 4 damla vermem gerekiyor
myucel1 Nonames05 yok malesef olmuyor iciruyorum cunku bay bay night uyku ilaci degilmi bunu bizim doktorumuz bagirsak duzenleyici olarak verdi uyku icin degil ama
myucel1 Bebegim3535 canimm gece gunduz farketmez naassssiii kullancaz cok zor siringa ☺️ nasil veriyodunuz
omerzayn myucel1 ben kullanıyorum şırınga ile yanağından döküyorum onu yan yapıp başını koluma alıp meme pozisyonunda veriyorum rahat ama sakın uyurken vermeyin yutmakta güçlük çekiyor uykuda boğuluyır hissine kapılma olur panik yapar başka soru😄
omerzayn myucel1 4 mü ben 1 ml veriyorum 40 çıkınca başladık ondan önce sap simple o da iyi di ama o çok sık tuvalet yaptırıyordu