ceren42 bahçeye çıkınca arabaya falan koyuyosaniz gaz sancisidir o. Belli saatlerde oluyosa da kolik bebek diyolar. 2 aydan 3.5 aya kadar falan gaz sancısı oluyor. Evde hareketsiz olduğu için ya sürekli sallanmak ya da hareket halinde olmak ona iyi geliyordur. Yoksa daha küçük evi dışarıyı pek ayırt edemez.