yalifile aynı şeyleri yaşadık, laktoz intoleransı var bizde de. Relaktaz sancılarını, karın gurultusunu ve kakasını düzene soktu ama emmesi düzelmedi. 7 buçuk aylık hala memeyi keyiflik emer. Damlayı nasıl kullanıyorsunuz bir de? Bize ilk doktor emzirme sonrası demişti ancak başka bir doktor emzirme öncesi dedi. Biz emzirme öncesinde kullanınca faydasını gördük. Eğer memeyi kısa emmeye devam ederse sağıp vermeyi dene, en azından sütün azalmaz