Deletedmom781 20 gun once dogum yaptim kanamam kesildi cok az sarimsi akinti geliyor ama o kadar kotu koku varki bazen esofmandan pijamadan dahi aliyorum bu normal birsey mi?
iki-bal-kiz-annesi Deletedmom781 vajinada degıl sezeryan olan dıkıslerınız kokuyordur büyük ıhtımal enfeksiyon kaptınız doktora gıdın kötü koku olmaması gerekiyor