Kızlar bı anda kalbim hızlıca atmaya başladı sırtım yanmaya başladı noldugunu anlamadım kalbimin sadece ağzımda attığını hissettim tabiri caizse. Eşime dedim beni hemen hastaneye gotur. Gittik hemen EKG çektiler temiz çıktı nabzım da normaldi. Atak geciriyorsun dediler. Daha öncede yaşamıştım. Ama bu sefer çok kötü oldu kalp krizi geçiriyorum sandım. Başladım ağlamaya. Allah benim gibi başta olanların daha sonra tüm hastaların şifasını versin. Çok üzgünüm