s_koc ilk zamanlar zor olacak tabi,ama sonrası güzel ve iyi ki diyeceksiniz 😊2 çocuk annesi olarak yazıyorum, artı benim 2,5 yaş vardı aralarında, çok ihtiyacı vardı, tuvaletini daha öğrenmemisti düşün yani.Ama şimdi 2 arkadaş gibiler,bir kız bir oğlan 😊🙏hem kardeş hem arkadaş gibiler.Buarada bende yanlız büyüttüm,ailem hiç destek olmadı, eşimi de nerdeyse hiç görmedim😀