giresun himm çok iyi olmuş 🙏 darısı başıma inşallah . Benim ilk oğlumu cisten ayirinca ikisini bir arada kesmedim 3 ay gibi bir süreç sonra geceyi kestim süt içiyor du onu kestim uyumadan önce çişini yaptığında gece çiş yapmıyordu ama isemediginde muhakkak yapıyordu bir iki o da islatmadi artık çok kolay olmuştu 33 aylık. Felandi yanilmiyorsam her halde kucugune şimdilik pes edicem çünkü çok çiş yapıyor eve 🥺🥺