Arkadaşlar selam. Hamileyken oroferon demir ilacını çok kullanıyordum. Şimdi bebeğim 2,5 aylık Demir değerlerim düştüğü için doktor tekrar yazdı. Fakat iki gündür içiyorum ve iki gündür inanılmaz bir baş ağrısı ve dönmesi oluyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda acaba?