30 Yaşındayım ergenliğimden beri hep kilo problemi yaşadım ama hiç bu tarz şeylere başvurmadım çok da karşıydım. Herbalifedir çaydır kahvedir Asla kullanmam diyordum. Ancak bu yıl KPSS hazırlandım hazırlanırken emzirmeyi bıraktım sınav stresi derken çok kilo aldım. infaz koruma memurluğu deneyeceğim boy kilo şartı var benim de vermem gereken yaklaşık 25 kg var ama hiç motivasyonum yoktu. İki ay önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Kısa bir süre kullanmak amacıyla bu kahveyi aldım. Arkadaşım çok övdü Tok tutuyor susatıyor vs. Sadece motive olma amaçlı Bir ay kullan sonra kullanma dedi. Neyse ben içeriğine bi baktım sakıncalı bişi görmedim pek kahveyi aldım kullanmaya başladım ve şok gerçekten tokluk sağlıyor ve susatıyor. Sadece kahveyi içerek ütopik kilolar verilmez ama iştah kapatma konusunda bayağı iyi . Aralıklı oruç Yapmamı çok çok kolaylaştırdı. Hiç açlık eziyeti çekmeden 1.5 ayda 10 kg verdim. Zaten midem de küçüldü artık az porsiyonla doyabiliyorum. Benden 15 gün sonra eşim de başladı O da güzel sonuçlar aldı. İkimiz de herhangi bir yan etki görmedik Ancak annem ve ablam Denediğinde kabızlık yaşadılar bıraktılar o yüzden. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.