prens63 berosunannesi canim Ben kullandim ayakkabi rahat ama fazla kullanmama ragmen file kismi yirtildi .Ben incelemeye gonderdim ve hatanin ayakkabi da oldugunu Kabul ettiler genel de de bu sorun varnish bilgin olsun.
prens63 berosunannesi rahat bi ayakkabi istiyorsan Nike in 6000 onerenilirim cok rahat zaten bu 530 karsi cikarilmis tabi tarzini seversen
BARTUMOM berosunannesi 530 değil ama 2002 r giyiyorum çok rahat 1 yıldır kullanıyorum hala yeni gibi elim başka ayakkabıya gitmiyor
berosunannesi prens63 gerçekten ben de buraya yazdıktan sonra şikayet kısmına bi baktım dediğiniz gibi hep aynı sorunu yaşamış insanlar ya üzüldüm tabi kendi hataları yani peki yenisini mi verecekler para iadesi mi olacak
prens63 berosunannesi canim degistirme var ama para iadesi de var diye biliyorum 1 yil hakkin var. Allah tan sorunun kendinde oldugunu Kabul ettiler.
berosunannesi prens63 çok teşekkür ederim öneri için ben bu 530 a tav olmustum görüntüsü falan süper ama tabi başım ağrıyacaksa ne bileyim üzülürüm o kadar pahalı ki filesi falan yırtılırsa sinir olurum😀 dediğiniz ayakkabıya bi bakayım
prens63 berosunannesi evet hersey iyi hos cok az kullanmama ragmen Sikinti oldu ama Nike daha cok kullandim su anlik sikinti yok
berosunannesi prens63 tesekkür ederim güle güle giyinin 🥰 peki bu new balance 530 dar kalıp diyorlar doğru mu siz kendi numaranızı mı aldınız yoksa daha mı büyük
berosunannesi DevosMom ay çok iyi sevindim rahatlığı nasıl peki kalıbı falan siz kendi numaranızı mı aldınız
DevosMom berosunannesi maalesef kendi numaramı almadım. 530 37 numaradan başliyor ve eşim 37 almak durumunda kalmış normalde 36 giyiyorum. Ama kalıbı rahat öyle anormal bir büyüklüğü de yok ayağımda. Severek giyiyorum
berosunannesi DevosMom çok iyi sevindim gerçekten şık bi spor ayakkabı yani inşallah problem yaşamazsınız güle güle giyinin ❤️