Ballikizim99 bende bunu çok söylüyorum. Ne kadar zayıfmışım 😅😅 ben diyet yapmadım ama 1 hafta akşamları ekmek tüketmedim , kahvaltıda 1 dilim yedim ,tabaklarımı azalttım 61 olmuşum😅başarabiliriz bence. Geçmişte o bedenlerdeki insanlar bizdik nede olsa yine olabilir😅