Kızlar bebeğim beş aylık erkek bebek 3300 doğdu şuan 6 kilo ve maalesef beslenmeyi sık sık reddediyor ne meme ne mama almak istemiyor sürekli doktora götürüyorum ama doğru düzgün bir cevap veren yok en son ömd denilen bir test var onu istedi doktor mide ve yemek borusu incelenecek 31 aralığa gün verdi ama aşırı radyosyan içeriyor onu yaptirmaya da çok korkuyorum sorum şu böyle bebeği benim kadar zayif olup sağlıklı olan var mı bu arada kilo dışında hiçbir problemimiz yok gelişimi çok iyi.. bir doktora gore reflü var birine göre yok bana tavsiyeniz var mı çok ihtiyacım var onun beslenmemesi beni çok üzüyor sanki hiç açlık hissetmiyor gibi bebeğim maalesef ki ağlayarak yazıyorum