Nurcanben Kızlar gelin şimdi bana soğuk kahve tarifleri verin canım çekti ama hiç soğuk yapmadım aldığım köpürtücü bir yıldır çekmecede duruyor 😂
Ashellinko Nurcanben Bende yukarıdaki arkadaşın tarifi gibi yapıyorum dondurma varsa bi kaşıkta beyaz dondurma koyuyorum 🙏😌
Aystlh Nurcanben 2 tatlı kaşığı granül kahve (yoğun sevmiyorsanız 1 kaşık da olur) 1 bardak süt kullanıyorsanız şeker kavanoza koyup çalkalayıp bardağa dolduruyorm buz da atıyorum tamam fazla uğraşmaya zamanım da sabrım da yok 😂 gayetde fazla köpürüyor
myarenb Nurcanben ben az kahveli seviyorum 1 tatlı kaşığı granül kahve şeker yada kahve şurubuyla beraber sıcak suyla köpürtüyorum 1 bardak süte döküyorum bu kadar bardağa desen yapmak içinde çikolata sosum var güzel duruyo 😂
PamukPrensesannesii Nurcanben Ben köpürtücü kullanmıyorum ama almışsan hakkını vermek lazım , afiyet olsun 😅
Hasekihurremsultan1 Valla ben gelişi güzel yapıyorum. Bardağa 2 tatlı k granül kahve 1 tatlı k şeker üstüne az sıcak su karıştırıyorum birazda karamel sos döküyorum sonra buz ve süt bu kadar 😂
Cicektebenimcicekligunlerde Ashellinko aynı şekilde dondurma ve karamel ikilisi mükoo..😂 Bence herkes aynı yapıyor insta reelslerde de hep aynı tarif 🤷🏻😂
Nurcanben Aystlh asko granül mu ben bimden nescafe clasic vardı soğuk kahve için onu aldım o olmaz mı 😂
Nurcanben PamukPrensesannesii valla hamileyken canım çok çekmişti hep sosyal medyada görüyordum aldım öyle kaldı hiç kullanmadım 😂
Anneko Nurcanben 1 kaşık granül kahve 1 kaşık pudra şekeri 1 kasıkta su koyup blendirla kopurtuyorum sonra üstüne süt ve buz bu kadar tadı çok sert olmasın derseniz pudra şekerini 2 kaşık koyabilirsiniz
birprensesanesi Nurcanben 4 tatlı kaşığı şeker 4tk granül kahve birazda su ekliyorum blandrla köpürtüyorum sonra bardağa biraz köpürtüğümü ekliyorum sonra süt ekliyorum üstünede köpük koyuyorum🙂