mavi8_ Bebeğim 5 ay 10 günlük üç aylıkken ğığ falan diyordu sonra denemeye başladı şuan hiç ses çıkarmıyor baya uzun süre oldu sadece dişini kaşırken ses çıkartır sizce normal mi anneler lütfen bilenler yazabilirmi aklıma takıldı
sedakaya53 mavi8_ sanırım normal 7 aylık oldu oglum sadece dıslerını kasıdıgında ve sımırlendıgınde ses cıkarıyor harıcınde duymuyorum bıle sesınj
canediz canediz benim önceden ses çıkartıyordu şimdi hasta oldu bir haftadır ses çıkarmaya başladı endişelendim bende normal mi