Kızlar kızım 21 aylık pazartesi gününden beri geçmeyen ateşi var İlaç veya fitil veriyorum düşüyor sonra geri çıkıyor bugün de dişlerini gıcırdatıyor sol azı dişleri altlı üstlü biraz baş vermiş sanki ağzında fındık kırar gibi ses yapıyor sonra ağlamaya başlıyor iştahıda biraz azaldı ateşte hep akşam üstü cıkıyor ölçümde yapamıyorum kıyameti koparıyor ama 38 var yani baya sıcak oluyor cünkü özellikle göğüz kısmı evde antibiyotik var açılmamış başlasam mı acaba bu Kadar ateş dişten olmaz diyorlar bilemedim