Oyle paketleme bomcuk moncuk islerine hic bosuna girme.
Resmen kole gibi yok yere is yapiyorsun, sonunda elinde avucunda emeginin parasini gormuyorsun.
Isleri sana cok basit diye reklamliyorlar, icraate geldiginde, 20dk lik iş icin sana sadece 5tl gibi komik rakamlar sunuyorlar.
2 yasindaki cocugunla gun boyu is yapmam da cok cok zor. Hamile halinle kendini perisan edersin.
Farki alternatifler dusun.
Bilemedim, aklima gelen emeginin karsiligini alabilecegin is olarak, evden kiloluk sarma, icli kofte falan yapip lokanta ya da cafelere satman.
Imkanin varsa tabii cevren, ya da insta uzerinden isleri yurutmen.