Bebeknaz Kizlar bebiş 5.5 aylık dün den beri ateş kusma kanlı kaka yapıyordu hastaneye götürdüm amip olmuş dedi çok korkuyorum ya hiç böyle birşey başıma gelmedi benim evde nasıl atlatırız başınıza gelen varmı? Doktor 3 tane şurup yazmış