Znrkrgl Kızlar 7 gün önce doğum yaptım üç gündür sütüm geliyor ve göğüs uçlarım çok fena yara oldu kanıyor .Bebeğimi emziremiyorum ,kaşıkla mama veriyorum göğüs pompası ile sağıp veriyorum .Bir an önce iyileşmesi için ne yapmam gerekir ?lütfen yardımcı olun
SukranUras Znrkrgl ben lansinoh lanolin kullanmıştım çok faydasını görmüştüm. Ağlayaram emziriyorum hem de hıçkıra hıçkıra. Ama 3 4 günde tamamen toparşamıştı. Her emzirmeden sonra sürüyodum. Lanolin olduğu için yıkamana da gerek kalmıyo. Tavsiye ederim. Bir de ayva çekirdeğini önermişlerdi çok faydası oluyomuş.
nilbuglem Znrkrgl bana gümüş kapak çok iyi gelmişti ilk 1 ay göğsümdem 1 saniye bile çıkarmıyordum ☺️ Bir lansinoh krem
Znrkrgl SukranUras kullanıyorum her emzirmeden sonra ama hiç bi fayda etmedi çatlak içinde kanayacak durumda nerdeyse
Znrkrgl nilbuglem bende almak istiyorum çünkü değdikçe bi yere resmen canımdan can gidiyor çok zor durumdayım ,streçledim de öyle durabiliyorum ama o da nefes aldırmıyor ya iyileşemiuor
NurcanTT Lansinoh krem ve avent in göğüs kalkanını tavsiye ederim ben de ilk hafta ağlayarak emziriyordum ama bu şekilde rahatladım .. bir de greyfurt sür göğüs uçlarına biraz yanar ama bir daha böyle bir acı çekmezsin demişlerdi ven o mevsim de bulamamıştım denemek istersen yazayım dedim denemedim bilmiyorum ..
Mucizem01 Ben kızımın bepanthol pişik kremi ile geçirmiştim canım. 🌺 Seni çok iyi anlıyorum umarım bir an önce iyileşir
nilbuglem Znrkrgl ben 2.gün almıştım sonucta emzirmek işkence olmamalı.. İkinci ellerinede bakabilirsiniz bence pahalı gelebilrse silverette
SukranUras Znrkrgl ayva çekirdeğini de dene bence fazlaca övmüşlerdi bana kullananlar 🤷♀️ çabucak geçer inşallah o acıyı bilirim 😫
Mrvozcan Bende 1 aydan fazla çektim halen tam düzelmiş sayılmaz kullanmadığım krem kalmamıştı ağlayarak emziriyordum günlerce hiç emziremediğim bile oldu😢sonunda her emzirmede zeytinyagı sürüp öyle emzirmeye başladım çok şükür rahatladım
emine_93 Znrkrgl tahinin üzerindeki biriken yağla geçirdim ben canım krem aldım ilk o hiç fayda etmedi
Yigitinnannesi Znrkrgl kremler hiç bi şekilde ise yaramadı bende , eczaneden silikon göğüs ucu aldım onlarla emzirdim 10 günde tamamen geçti denemenizi tavsiye ederim, Allah yardımcınız olsun
UmayNaz2019 Znrkrgl ben onda şifa buldum canım kremler soğan suyu hepsini denedim yastık ısırarak emziriyırdum çok fenaydı 😔 gümüş kapak aldım 2. Gün hafifledi al bence
miranrenas Znrkrgl kesinlikle gümüş kapak al hiç yara olmadı ilk bebeğimde neler çekmiştim tavsiye ederim