lolitam canimanne06 sanırım bu bir fırın yemeği ama baya salçalı görünüyor ama cocuklar pek yemiyor böyle şeyler keşke yeseler bilemedim 😒
Cicektebenimcicekligunlerde canimanne06 Sadece tavuk patatesini yer çocuklar. Bizlere göre fırında uygun ama çocuğa zor alisir belki kalabalıkta..
Ashellinko canimanne06 Miss gibi ev yemeği bence.. Geçen sene kızımın menüsü Çorba /çikolstalı ekmek /poğaca /çorba /makarnaydı 😵💫
kes_allahaskina canimanne06 fazla büyük doğranmış. Büyük yemeye çalışsalar üstüne dökülebilir küçültmekle de her çocuk uğraşmak istemeyebilir. Tek tek mi ilgilenip yediriyorlar bilmiyorum ama onun dışında bi sorun yok bence
lidokain canimanne06 çok büyük parçaları onun dışında sorun yok ama 5 yaş flanda yer bunu yani yeğenim yiyor.
Angel00 canimanne06 bence güzel ter temiz ev yemeği tereyağ kullanmaları da sağlık açısından guzel bence büyüklüğüne takılanlar olmuş ama pişince zaten soğan küçülür ki siz bilirsiniz yine de
Deletedmom_121 canimanne06 mis gibi ev yemeği çok güzel de benim çocuğum bunu yemez seçerek koyuyorlarsa güzel israf ediyorlardır kafam karıştı bilemedim