Merhaba anneler, bebeğim 38 günlük şuan bebelac gold mama kullanıyoruz 2 saate bir 90 cc veriyorum severek bitiriyor. Ama doyduktan 1 saat geçti geçmedi ağlayarak yine istiyor şaşırdım kaldım.. Acaba bu mama da mı doymuyor mamayı mı değiştirmeliyim? yoksa 38 günlük bebeğe 90 cc üzerine mi çıkmalıyım? Fikirlerinize ihtiyacım var🙏🏻🙏🏻