Enlsr Kızlar 2 gün önce spiral taktırdım kaymıştı yeniden taktırdım leke oluyo sürekli bu normalmi ilkinde hatırlamıyorum sanki böyle bişeyi aklıma takıldı 🤦🏻♀️
minikkurabiyee Enlsr ben 9 gün oldu taktıralı sürekli kanamam var çok ağrım oluyor Bu arada kaydığını sen hissettin mi 9 gündür asidi ağrım oluyor kanamam hiç bitmiyor
Bortubocek Enlsr ben taktirdim surekli kanama oldu..1 hafta kadar bekledim..sonra cikardilar geri..uygun degilmisim
elfrzgar Enlsr bende taktıralı bir hafta oluyor akıntım var benimde ilk 3 gunde lekelenmem olmusti normal dediler banada ama sen kaydığını nasıl anladın
minikkurabiyee Enlsr yaa anladımmm çok değil aslında ama hep damla damla 1 pet dolmuyor ama aşırı ağrım oluyor gittiğimde isteğe bağlı çıkarırlar mı
Enlsr Bortubocek canım ben taktırdım kaymış tekrar taktırdım ağrı felan yokta işteee lekelenme oluyor
Enlsr elfrzgar afedersin kokulu akıntı olmuştu kuzum onun için gittim rahatsız etti doktor baktı dedi kaymış
asafemin Ağrı bende de var ama iki gün olduğu için normal bence bide adetimin üçüncü günü taktırdıgm için şuan adet oluyorum kanama var yani
Enlsr asafemin benmki bitmişti canım gebelik testi felan verdim işte tekrar taktırdım bide smear testi aldılar böyle lekelenme şeklinde oluyor