Kızlar merhaba oğlum 2 aylık mama ve anne sütü olarak ilerliyoruz. Hipp kullandık hep 1 hafta önce sma mamaya geçmeye karar verdim ama mama yerken 30 cc veya 40 cc ictikten sonra ağlama krizi tutuyor mamayi yediremiyorum mememde sakinleşsin istiyorum. Memeyi de istemiyor. Ayrıca sesli gaz çıkartıyor mamayla iliskili mi bilmiyorum. Eşim mama iyi gelmedi diyor. Bu durumlari yasayan var mı nedeni ne olabilir?