Benim bebeğim de 8 aylik sabah kahvaltısını yaptırıyorum 3 saat sonra mamasını verip uyutuyorum uyandıktan sonra yine 3 saat geçmişse çorbasını içiriyorum 1 2 saat sonra meyve , meyve de yediği için süreyi biraz daha uzatıp acıkma belirtisi verdiğinde mama bazen de sebze püresi veriyorum benim bebeğim genelde 3er saat arayla acıkıyor mamasını da 180 cc veriyorum