Kızlar göğsün yumuşak olması demek süt üretmediği anlamına gelir mi ? Saglık ocagndaki hemsire bugun mama verme anne sutünü ver 1 hafta dene hangısı kg aldırıyor bakalm dedı anne sütün yetiyorsa mamayı bırakabılırsın dedı. Bilirsiniz belki sarılıktan dolayı mama vermıstım. Gecen haftadan bu yana 500 gr almıs 4bucuk olmus. O yuzden neyın kg aldrdgna bakalım takip edelim dedi. Ama göğüslerm çok yumuşak süt üretimi az mı olur sizce. Bi anda mama yı kesmek de dgru mudur?