Mediha123- Merhabalar böyle bir seçenek varmış bana pek güven vermedi ama kredi de çekemiyoruz var mı bu şekilde araba alan
devarabia Biz almıştık .galericiyle senet imzalmistik.ayda elden taksitle odemistik.5yil önce flan .ödeyip gittik kredi yoktu bize bizde böyle ypmistik bı tanıdık sayesinde