Mmss Ay kızlar her gün farklı bir şey çıkıyor. 2-3 gündür gaz çıkartırken çok zorlanıyoruz ama çıkarsakta öğlen doğru düzgün uyumuyor 🤦🏼♀️ yenidoğan bebeklerin uyumaları gerekmez mi ya niye uyumuyor bu bebekler
tazecikanne45 Mmss bizde öyleyiz. Hergün banyo yaptırıyorum anca banyodan sonra uyuyor. Güzelce yağla masaj yapıyorum yoruyorum onu. Öyle uyuyor
busra1819 40 ı çıkmak üzere artık eskisi kadar uyumuyorlar benimkide tüm gün uyurdu mama yedirmek için uyandırırdım şimdi sadece belli saatlerde uyuyor 😊
elifalina Malesef her bebiş uyumuyor 😂 bizde her sabah şafak operasyonu için 6 da ayaktayız 5 e sarstığı da oluyor 😅🫠