smytpl benim oğlumda da vardı. Dr kontrolünde söylerler zaten. Biraz cikariyorsa orta kademelidir. Oğlum da bu şekilde birazdi. Emmesi engelleniyor mu harfleri çıkarabiliyor mu ve okulda okumaya geçince kekemelik yapıyor mu diye 3 dönemde bakiyorlar. İlk 1 byil narkoz almadan kesileceği için sonradan ugrasmayayim diye kestirdim ben