caspermama Ya gerçekten gündüzleri en fazla 20 dakika uyuyor bebem 😭 şaştım kaldım 4. ayın içindeyiz. Diş süreci başladı geceleri de uyku düzeni bitti. Dişi 7. ayda çıkarsa 7. aya kadar böyle mi devam eder meselaaa? 😭
seyma10 caspermama benimki de gündüz uyumaz kolay kolay 4 aylik simdi bile zor dişı cikacagi zaman mahvoluruz
gunesnck caspermama 4.ayda uyku gerilemesi var, uyku döngüleri değişiyor biraz zor ama geçici bir süreç merak etmeyin 🙏🏻
arenn23 caspermama her çocuk farklı canım benim oğlumda öyleydi 10 15 dk uyurdu max 30 dk o dönemlerde yorgunluktan ağlardım resmen ama sonra oturdu 1 saat 1 buçuk saat uyumaya başladı şimdi 9 aylık 4 dişimiz çıktı 2 tane daha yolda bu yüzden uyumuyor ama normal ağrısı var yani ara ara bozuluyor atak diş vs sonra sonra oturur seninde
seyma10 caspermama gece uyuyorsa gelisimi de iyiyse sorun olmaz sonucta buyume hormonu en cok gece salgilaniyor gunduz yorgun ve huysuz olunca zor uyutamayinca bir vicdan azabi olmuyor değil
svvlgl Aydan bildiriyorum uyumuyor arkadaşlar uyumayan çok uyumuyor 😂 3 aydır diş çıkarma sürecinde ondan öncesi de uyumuyordu diş sürecinde ekstra uyumuyor 😂
caspermama daisyyy al benden de o kadar :/ haftaya işe başlıyorum bi’ de (evden çalışacağım neyse ki) ama başka kimsenin kucağında da durmuyor, uyumuyor da..