Kızım tam iki buçuk aylık. İki gündür sadece uykusunda emzirebiliyorum. Eğer uyanıksa asla ama asla meme emmiyor her yeri emmeye çalışıyo ama meme görünce ağlamaktan kıpkırmızı oluyo her şekli denedim ama malesef 😭 bu geçici bir durum mu bilgilendirir misiniz? Biberon veya emzik kullanmamıştık almıyor emziği yani. Ne yapıcam şaşırdım🤦🏻♀️