dertlikaval 11. ayında kendi bıraktı mamayı, meme de yok emmiyor. 3 öğün, 2 ara öğün yiyor. şuan 17 aylık ama yaklasık 10. ayından beri bu şekilde yiyor. sabah yumurta pankek krep menemen vs yapıyorum yanına fix her sabah zeytin peynir kaşar yer. ara öğünlerde meyve yiyor bazen bebek barları var onlardan veriyorum eline genelde öğlen yemeğimi pişirmiş oluyorum normal yemek yiyor aksam da çorba ve sebze yemeği veriyorum tabii ki değişiklikler oluyor