toprak19 Bebek irmiği mi un formuna yakın daha iyi oluyor sindirme açısından bir de bebelerin bunyeleri hassas olduğu için organik şeylerin sindirimini daha kolay yapılıyorlar o yüzden ben de organik bebek irmiği tercih etmiştim normal kullansaniz nasıl olur bilemiyorum sindirim açısından. Normal irmiği bende düşündüm ama hiç denemedim çok pahalı birşey değildi uzun süre gidiyor zaten 1 kaşık 1 kaşık kullanıldığı için o bittiğinde artık bizimle aynı beslenir birdaha almam sanırım. Ben civilden almıştık beyorganik markası başka markalarda var wefood , makarna lütfen, başka markalarda vardır belkide en çok tercihi edilen bunlardi isterseniz bakabilirsiniz