Kuzum 2.5 yaşında. Masanın altından oyuncağını almak isterken kafasının arka üst kısmını masanın ucuna sert bir şekilde çarptı. Yumurta gibi şişti hemen. Buz uyguladım. Doktorunu aradım 48 saat takip etmem gerektiğini söyledi. Ettim bir sıkıntı olmadı bugün 3.gün. Ama şişliği hala var. Bu normal mi ? Bu durumu Yaşayan arkadaşlar var mı. Çok stres oldum