Kızlar bebeğim dün sabah 12 de yataktan düştü acile götürün röntgen çektiler birşey yok dediler . Dün de zaten bebeğim normaldi sadece çok ağladı sustu sonra
Bebeğim normalde uyumaz zz uyur yani belki 10 da 1 3 saat uyur bugün 1 de uyudu hala uyuyor sizce uyandirmali mıyım birşey var mıdır başına gelen var mı