aysebb siz birde 3 yaşında ki bebenin ayrılık kaygısını görün 😂 beni 2 dakika göremesin evin içinde annem nerde benim, annemi kaybettim diye geziyor 🤷🏻♀️geceleri kalkıp kalkıp yanıma kaçmasını sıkıca kolumu elimi tutmasını söylemiyorum bile sıyırcam az kaldı 🙄😬