seyma10 Bugun kontrole gittim 4.ay kontrolü demir damlasina baslatmasi gerekmiyor mu saglik ocağındaki hemsirenin devletin karşıladığı damladan bahsediyorum
Rez seyma10 kan alınmadan neden başlatıyorlar acaba anlamadım eczacıma sordum gerek yok kullanma dedi, kan değerlerine bakılsın sonra ama bilemedim
seyma10 Rez hic kan alinma lafi da gecmedi ilgisiz bir hemsire demek ki biz en iyisi kontrolü hep cocuk doktoruna gidelim teşekkür ederim bu arada sagolun
asyaa1_1 Rez bebek annne karnındayken demiri anneden karşılıyor doğduğunda vücudunda oluyor ama annne sutu demiri karşılamadığı için 4 aydan sonra kullanmaları gerekiyor çocukta gelişim geriliği olabilir doktoruna danışmadan yanlış bilgi vermeyelim
Rez seyma10 ne demek ben de bilmediğim için eczacıma sordum o da niye verdiler ki dedi bilmiyorum dedim, ha 1. Bebeğimde ne verdilerse kullanmıştım sormadan kimseye tamam demiştim. Sormak lazım bir bilene ☺️