Leylabade Merhabalar kızımın süt ve yumurta akına alerjisi var bugün 4 yaş aşısı için çağırdılar ama alerji yüzünden yapmadılar çocuk doktoruna sormamı istediler 1 yaşında iken yapılmış bir aşı bu böyle bir problem yaşayan var mı ne yapmalıyım
26merve26 Leylabade sanırım onu kontrol altında yapıyolar canım yumurta alerjisinden dolayı hani bişey olursa müdahale edelim diye 2 saat falan müşade altında tutuyorlar diye biliyorum sorunsuz atlatırsınız inşallah 🌸
Leylabade 26merve26 teşekkür ederim evet öyleymiş ama alerji değişken birşey ki bazen iki gün sonra bıle vücut tepkimeye girebiliyor farklı bir durum
26merve26 Leylabade yumurta alerjisi tehikeli bir alerji bebekte yoğun yaşanıyorsa süt te öyle aslında bizim bebeklerde misal 2 gün sonra kakada kan oluyorsa bazı bebekler en ufak bir kaçakta boğaz şişmesine kadar gidiyor ve acil müdahale gerektiriyor o yüzden derecesi bilinmediği için alerjik bebekler gözetim altında yapılıyor canım inşallah iyi geçer aşınız 😇❤️
Leylabade 26merve26 amin gerçekten yogun oluyor ve sureklı değişiyor yoğurdu bır yalamasıyla ustelık hemen sıldık dilini tutmasını bıle 2 saat sonunda hıckırık sabah kalktığında da geniz eti lenf bezleri bademcikleri şişmişti ve hemen ciğerlerine inmiş deri testi yaptırdığımız yumurta daha yogun cıktı ve o testten 1 gun sonrası hemen sümüklenip balgamlamıstı