atlasmomyy 3buçuk aydan sonra arkasına yastık koyarak yassı şekilde oturttum.Şu ara kendisi dikleşip oturmaya çalışıyor daha doğrusu kucagımda oturuyor tabi tutuyorum.Daha erken oldugu söyleniyor.Ne düşünüyosunuz?
pearlmomy atlasmomyy daha çok erken değil mi.biz 7.aya gireceğiz daha destekle oturuyoruz.doktorunuza sormadan yapmayın omurga için tehlikeli olabilir
bebegiminbesigicamdan atlasmomyy kucakta oturttun bide cocuk belli ediyo zaten ya zamanla dikleşiyor benim suan 5 bucuk bir ay oncesine kadar kafasi sallanarak etrafa bakiyodu suan daha dik duruyor doktor bize 3ten sonra kolunuzda oturttum demisti sirtini yaslayarak 6da ek gida da cocuk biraz oturabilmesi icin antreman yapmali
kolikamamutlu atlasmomyy aynı problem bende de var 3 aylık kızım yatmak istemiyo resmen kucakta oturmak istiyo hep korkuyorum bişey olcak diye