iremdemirr18 @sedakaraman 4 ay atağında bazı bebeklerde red olabiliyor ne yazık ki. Pes etme illa ki emmeye tekrar devam edicek bu bir süreç. Karanlık,sessiz ortam, ayakta dolaşarak, yanına yatarak herşeyi dene almıyorsa da vazgeçme bol sabırlar 🥲