Kızlar 2 hafta önce bebeğim kakasını 5 gündür yapmıyor diye doktora götürdük doktor 2 lavman yapmasına ragmen yinede yapmadı ertesi gün öglen gibi yaptı şimdi tekrar 5 gün gecti ama yapmıyor doktorlar 8 güne kadar normal diyor ama hem mama hem anne sütü alıyor ve bazen sancıyla uyanıyor bagırsaklarında sorun olabilirmi