dogaammm bence her bebeğe göre değişiyor mesela benim bebeğim de 1 gün kakasını yapamayınca aşırı rahatsız oluyo ve zar zor kakayı yaptığında ilk çıkan hafif katı gibi sonra normal kıvamına dönüyor hatta bi kere 1 bucuk gün kaka yapmamıştı çok ağlıyodu karnı da çok şişti doktora götürmüştüm direk lavman yapmıştı çocuk o şekilde rahatlamıştı. Biraz dışardan uyaran verin zeytin yağı ile makat bölgesine masaj yapın, kucağınıza alın bacaklarını karnına doğru bükün bi elinizle bazen yer çekiminin etkisiyle dik pozisyonda daha rahat yapabiliyorlar, ben en zorlandığım anda maalesef çok ince bir sabun parçasıyla çok hafifçe makata soktum çıkardım o zaman zaten direk yapıyo ama çok zor durumda kaldığımda yaptım bunu sadece