Arkadaşlar benim doğumdan sonra kabızlık Başladı şuan kızım 6 aylık hâlâ devam ediyor artık afedersiniz büyük tuvaletimi yaparken kanamalarım oluyor böyle bişey yaşayan varmı yada önerebileceğiniz bişeyler ben araştırdım da prebiyotik kullanmayı düşünüyorum kullanan varmı emzirme döneminde sorun oluyor mu