Kızlar selam.. 23 günlük bir anneyim son bir haftadır sağ göğsüm agriyo saginca yada bebeğim emince rahatlıyorum.. böyle sanki göğüs ucumdan yukarı kısma kadar uzanan bı ağrı bastirdikca rahatlıyorum ama.. Mastit oldum sandım dünden beri bugün tam bebişi emzircektim bı baktim tişörtüme çok az kan gibi bişey akmış sütle birlikte.. çok korktum internette kanser yaziyo çıldırdım.. mastitten korkarken kanser falan baya tedirgin etti beni. bu durumu yaşayan varmı aranızda.. sütüm geliyo her sagdigimda sadece sağ gogsumden 60-70 cc çıkıyo ilk sagdigim an beyazimsi su gibi sonra sütün rengine dönüyor sütüm ama kanı görünce korktum.. normal ağrıdır tikanikliktir falan diyodum ama o kadarcik kan bile olsa insan tedirgin oluyo bu durumu yaşayan doktorla görüşen oldu mu kızlar 🥺