mutluannecik Lazerle idrar kaçırma tedavisi olan var mı? Gebelikten itibaren hapşırınca öksürünce idrar kaçırır oldum. Doğumun üzerinden neredeyse 10 ay geçti hala aynı sorunu yaşıyorum.
Hasekihurremsultan1 mutluannecik konuyla alakalı tam bir bilgim yok ama bende de aynı durum var doktorum doğumdan sonra 1 sene normal dedi eğer 1 sene sonunda devam ederse o zaman gel dedi.