Kisirvetursu Biber dolması yapıyorum kaç saat pişerse pissin alt kısmı piricleri diri kalıyor sizce neden olabilir azıcık mi doldurmak gerekiyor içini geçen kurdanla delip yapıyorlardı denedim yine ayni oldu sizce püf noktası nedir
Birdunyabircennetannesi Kisirvetursu Bıçakla deliyorum biberleri ben doldurmadan önce hiç çiğ kalmıyor
Meri-Mel Kisirvetursu Ben soğan ve pirinci kavururum baharatları koyarım karistiririm sonra içe koyarım biberi de delmem çizmem kesmem çok da lezzetli olur
Kisirvetursu Birdunyabircennetannesi bende kurdanla denedim de olmadı bugün yapacagim bi de bıçakla deneyeyim alt kısımlarını yapıyorsunuz değil mi
denizalismom Kisirvetursu olabilir ben yan koyduğum da oluyor dik daha çabuk pişiyor birde öyle deneyin
BuzluKahve Kisirvetursu yan nasıl koyuyorsunuz? Yan koyunca suyu az koymanız lazım ki içi dağılmasın. Belki de o yüzden pişmiyor. Dik koyup biberlerin yarısına kadar suyunu koyun. Kapak kapalı kısık ateşte yarım saat pişiriyorum ben. Biberleri de delmiyorum.
Meri-Mel Kisirvetursu Hiç gerek yok delmeye çok mu acaba kart biber alıyorsunuz biber bu en çabuk pişen şey ki pirinçte yani öyle diri kalacak kisalikta olmuyor ki dolma 🤔
Asafsbn Kisirvetursu biberleri bıçakla deliyorum içini tuzluyorum ve dik koyuyorun içini 1 parmak eksik dolduruyorum ve yarısına kadar suyunu koyuyorum kısık ateşte 45 dk 1 saate pişmiş oluyor 🤌
lohusaserbeti Kisirvetursu çok şaşırdım ben hiç delmiyorum kendi kendine bırakıyorum pişiyor neden acaba 🤔
Mommybabyy Kisirvetursu kız nasıl pişmiyor, ben tıka basa dolduruyorum, delmiyorum, yarısından fazla su önce hızlı kaynatıyorum, sonra kapak kapalı en yavaş ayarda 30-40 dk pişiyor, hiç yan koymam hep dik koyarım bi de
Pnrg Kisirvetursu icini cok sıkı doldurmayin ve hazirladiginiz salçalı suyu biberlerin direkt kendi icine 2-3 yemek kasigi olacak sekilde ekleyin, bu sekilde yapinca delmenize gerek kalmaz kalan salcali suyu da direkt tencerenin icine, biberlerin yarisina gelecek sekilde ekleyin.