Esraa- Ya oğlum iki gündür ateş kusma vardı.dün doktor ilaç yazdı. Zimaks diye bir antibiyotik. Ya gece 11 de verdim. Üstnde 24 saatte bir yazıyor. Kafam okadar durmuş ki az önce onu verdim. Yani 12 saat olmuş.Bilen biri yazsn bir sknti yaratır mi ?
doganil Esraa- zehirlenme hattına arayın. Bende bir vitamini dozunu aşıp vermiştim aradım bilgi verdiler. Sorun olup olamayacagını söylerler.
1pek Esraa- ilacın içindeki büroşürde kilosuna gore ayarlaması var benim oğlumda 5 yaşında ve sürekli boğaz enfeksiyonu yaşıyoruz bize doktor normalde sabah akşam vermemizi söylüyor doktorun kilosuna göre ayarlamamışmıydı ? Eczacılar arada yanlış yazabiliyor genelde antibiyotikler sabah akşam veriliyor
Asafsbn Esraa- bizede şimdi azitro yazdı 24 saatte bir yani günde bir kere vermem gerekiyor bugün 4 te vereceğim aç karnına uyanınca yarın yine aynı şekilde geçmiş olsun pasaya
Esraa- NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ay umarm inşallah nasil boyle bir hata yaptim okadarda dikkat ederim. Uykusuzluk sanirim.
Esraa- 1pek yani bnde oyle biliyorum hatta 12 saatte bir verilir diye biliyorum oyuzden belki karştrdim.
amazontuba Esraa- bazı antibiyotikler güçlü etkili o yüzden 24 saatte bir verilmesi uygundur. Yine de doktora bi danışın isterseniz. Çocukta uyku hali tansiyon düşüklüğü vs gözlemlerseniz de direkt götürün doktora çok geçmiş olsun
Selda03 Esraa- dün benim oğluma da kusma ve ishal için bu ilaç verildi. 12 saatte bir olarak verildi. Oğlum 2,5 yaşında. İlacınız Zimaks 100 mg değil mi?